Kehitys kehittyy - uusia radanmerkkaus speksejä voi käydä tarkastelemassa täältä.
Käsitykseni on että tämä on askel samaan suuntaan kuin on ollut käytäntönä jo muutamassa muussakin maassa. Ja totta kai, puhetta varmasti riittää, niin puolesta kuin vastaankin ; )
Tänään laskimme puikkapäivän. Ensin pari tuntia vaparia ja sitten paikalla #24 rataa. Taas on yksi päivä nöyrää perustyötä perusasioiden parissa takana. Hyvä niin! Huomenna suunnitelmissa on SP paikalla #15.
Pääsin myöskin näkemään kun maajoukkuelaskijat testasivat ensikauden SP suksea. Meno oli samanlaista kuin muutamissa verkosta löytyvissä videoissa. Silmämääräisesti arvelisin että kyyti on testilaskuissa n. 10-15% hitaampaa kuin tämän kauden suksella.